Ticketware na CineEurope 2016: Priniesli sme si množstvo inovatívnych a inšpiratívnych nápadov

čítanie na cca 1 min

Naša spoločnosť Ticketware už štyri roky prináša nové nápady a spôsoby, ako robiť lepší marketing na prevádzkach našich klientov. To bol aj dôvod, prečo sme sa rozhodli zúčastniť CineEurope 2016 – najväčšej európskej výstavy zameranej na kiná a filmový priemysel vôbec.

CineEurope oslavovala tento rok jubilejný 25. ročník. Výstava je zameraná na vlastníkov kín, distribútorov filmov a dodávateľov obsahu a technológií od premietačiek, cez tovar v bufetoch, až po softverové riešenia naprieč celým filmovým priemyslom. Predstavujú sa na nej najnovšie trendy v oblasti technológií, ukážky pripravovaných filmov veľkých filmových štúdii, nové marketingové nápady, sieťovanie a nadväzovanie kontaktov vo svete filmového priemyslu. Posledných 5 rokov sa koná v Barcelone.

Pre nás ako firmu, ktorá predáva vstupenkový softvér a rieši marketing pre klientov, boli najzaujímavejšie prednášky o mobilných aplikáciách propagujúcich program kín, keďže jednu takú, s názvom BudíCheck sme vyvinuli. Veľmi inšpiratívni boli pre nás aj David K. Blanar z Google Zoo a Derren Sequeira pôsobiaci vo Facebooku v Spojenom kráľovstve, ktorí prednášali o tom, ako propagovať kiná prostredníctvom online marketingu a sociálnych sietí.

Gro výstavy tvorili prezentácie nových filmov na najbližšie obdobie. Rozoberal sa aj alternatívny obsah a nárast dostupnosti a záujmu o premietanie baletu, divadla či koncertov v kinách. Zaujímavou témou bol aj herný priemysel v kinách, t.z. hranie počítačových hier vo filmových sálach a premietanie týchto špeciálnych akcií v kinách po celom svete.

Jeden z projektov, ktorý čoskoro uvedieme na trh, a to franchising bufetov pod značkou Buffet and Store možno tiež získa partnerov práve vďaka CineEurope.

Po návšteve výstavy máme množstvo nových nápadov, ktoré chceme zapracovať do systému, aby ste už čoskoro mohli používať svetové riešenia aj v systéme od spoločnosti Ticketware.

(j)

Návrat na články