čítanie na cca 1 min
V posledných mesiacoch sa výrazne zvýšil počet webov našich zákazníkov, ktoré sú upravené na špecifické požiadavky a sú niečim výnimočné.
Naše webové šablóny zväčša prinášajú jednotný vzhľad, ten sa však dá upraviť do takej miery, že sa dá sotva rozoznať.
Vzhľad je subjektívna záležitosť, preto nehodnotíme ani nezoraďujeme weby podľa vzhľadu. Prinášame však pre inšpiráciu 10 príkladov, čo všetko sa dá vytvoriť s našimi šablónami.
Okrem nastavenia farieb je úplne zmenená štruktúra stránky – odstránenie čiar a podkladových farieb v pravom paneli. Web tak dostal úplne nový, svieži vzhľad.
Web kina Metropol je na mobile aj počítači zasadený do veľkej “vstupenky”, ktorá je súčasťou vizuálnej komunikácie kina.
Šablóna kultúra, ktorá je upravená do kompletne tmavej farby. Každá úroveň nadpisu má inú farbu a web kreatívne využíva ladenie do tmavej.
Kino Úsmev má špecifickú vizuálnu identitu. Nás tento web zaujal aj preto, lebo ako jeden z mála webov kín využíva v pozadí opakujúci sa vzor miesto skinningu.
Polohu kina pod Tatrami zdôraznuje ilustrácia priamo na webe a tento prvok využíva tiež celá vizuálna identita kina.
K13 má vlastnú webstránku, na ktorej bolo potrebné zobraziť iba časy podujatí. Web načítava zoznam podujatí z Ticketware a odkazuje priamo na kúpu vstupeniek.
Na webe multikina Mlyny Cinemas nás zaujala pekná, jednotná vizuálna komunikácia kina – hlavne pri akciách a špeciálnych podujatiach. Práve kvalitnú vizuálnu komunikáciu mnohé iné kiná podceňujú.
Web je ladený do príjemnej pieskovej farby a používa tenké písma. Aj pri farbe ilustrácií sa snaží zachovávať vizuál.
Okrem pekného webu nás zaujali najmä perfektné, do detailu vypracované vizuály filmových festivalov a ich komunikácia od webu až po postery na fasáde budovy.
Zaujala nás spoločná vizuálna komunikácia súvisiacich prevádzok (kultúrny dom, kino, knižnica a hvezdáreň).